LIFE CARE

Asa cum anuntam pe contul de Twitter, de azi lansez #peblog o serie de interviuri. Astazi, de vorba cu Diana Vitan.


Cine este Diana Vitan?

Diana Vitan e un ‘copil hiperactiv’ de 30 ani, care iubeste viata si oamenii, ii place ce face, si a luat-o zambind de la 0 cand a fost cazul.

De unde vine si cu ce se ocupa Diana?

Vin de la Faget, un orasel de care sunt mandra, unde am fost crescuta cu multa afectiune de o mama pediatra si niste bunici minunati. Am studiat  Universitatea „Politehnica” din Timisoara, Facultatea de  Drept si Academia de Excelenta in Vanzari Ascendis.  Dupa o experienta de bussines personal, am intrat in domeniul multinationalelor , respectiv din anul 2005 am ocupat pozitia de Account Manager pe sectorul Corporate intr-o multinationala   si mai apoi West Area Director intr-o alta companie. Am inceput colaborarea cu Life Care, ca trainer extern, dupa care atrasa de calitatea produselor, de planul de marketing foarte avantajos si de sistemul de recompensare, am devenit partener, dezvoltandu-mi intr-un an si sase luni, o retea de aproximativ 6000 de parteneri, atingand nivelul de Rubin director in prezent. In paralel am colaborat pe proiecte de promovare si training pe sectorul bussines in cadrul Life Care, “Caravana ProBio”, si am sustinut  training-uri  in toate orasele din tara. Avand in vedere ca tot ce tine de logistica, produs si promovare pentru parteneri era extraordinar de bine pus la punct in cadrul companiei Life Care, am avut placuta surpriza ca partenerii nostrii sa isi doreasca sa invete mai mult despre tehnici de vanzari consultative, arta negocierii, abordare, demontarea obiectilor, asa ca m-am alaturat unui proiect indraznet,  prima scoala de MLM romaneasca – Blue Diamond, in calitate de director executiv, al carei fondator este network manager-ul Life Care, Milan Menghesi.

Ce face Diana azi?

Azi…zambeste mult asa dupa cum bine poti sa observi, munceste nu mult dar inteligent  si are satisfactie enorma in ceea ce face. Incurajata de unii dintre fondatorii  companiei Life Care, Cristian Onetiu si Florina Onetiu, si-a gasit si exploatat talentul si vrea sa ajute pe cei din jur sa faca la fel.

Cum  faci asta?

In general majoritatea oamenilor  nu vor sa fie “ajutati”. Oamenii care vor sa schimbe ceva in bine in viata lor, fac ceva in acest sens: cauta, se informeaza, incearca! Restul, raman cu lamentarile, falsele incercari si nereusitele. “Ca sa ai rezultate diferite, trebuie sa faci lucruri diferite”. Life Care si Blue Diamond , cu ocazia aniversarii a 5 ani de Life Care, in data de 3 iulie la Buzias Hotel Park, organizeaza un training de medicina holistica, in cadrul caruia se vor prezenta metode de intarire a sistemului imunitar, constientizarea cunoasterii propriului organism si accentuarea profilaxiei versus tratament. Mai mult decat atat, in 4 iulie, Blue Diamond organizeaza marele eveniment national Bussines Impact Seminar, bogat in informatii , recunoasteri si surprize, eveniment care va culmina cu prezenta unuia dintre cei mai mari vorbitori internationali, Paul Martinelli,  consilierul lui Donal Trump, fostul ucenic si actualul partener a lui Bob Proctor, autorul filmului “The Secret”, Paul Martinelli fiind de altfel protagonistul continuarii filmului “The Secret, beyond the Secret”.  Presa de specialitate il catalogheaza pe Paul Martinelli, ca fiind vorbitorul care dupa ce pleaca de pe scena te face sa te vezi pe tine cu alti ochi. Dupa aceste doua zile “pline”, seara se incheie in Piata Unirii din Timisoara, in cadrul unui concert  aniversar , unde vom sarbatori impreuna faptul ca Romania vorbeste BIO de 5 ani. Oamenii care vor mai mult, cauta mai mult. Evenimentele sunt deschise catre acesti oameni. M-as bucura ca in aceste doua zile sa vad oameni optimisti, care spun “cum sa fac” in loc de “de ce sa fac?” si stiu sa se  bucure de viata.

Stiu ca ai lansat pe piata, un DVD de training motivational,. Tinde Diana Vitan spre un brand personal ?

(rade in hohote) Dan, fiecare suntem un brand personal prin felul in care pasim, actionam si lasam ceva in urma noastra. Intr-adevar, am lansat un DVD in cadrul Programelor de Dezvoltare Personala propuse de scoala Blue Diamond, care se numeste „Entuziasmul”, tocmai pentru ca multi dintre noi il pierdem cateodata, ne e greu sa il regasim, sa il dozam si sa il canalizam constructiv. Ca brand efectiv, ma identific cu brandul Life Care pentru ca imi place ce fac, dar si cu brandul Blue Diamond pentru ca am invatat sa dau mai departe.

Cat de mult este prezenta Diana Vitan in mediul online?

Ma intrebi de cont de facebook… (rade foarte tare), am. Sa sti ca am aproape 900 de prieteni, si asta ca sa iti mai spun odata ca imi plac oamenii, ca sunt foarte sociabila si imi place sa fiu “stay in active”!  Si in afara de Facebook, mai  am cont de Twitter, dar din pacate nu prea il folosesc. In plan profesional, pot fi gasita pe pagina mea personala din cadrul site-ului Life Care. Si ca sa incheiem intr-un ton  mult mai muzical, am si cont de  YouTube pentru ca sunt o mare devoratoare de muzica buna.

Un mesaj de final?

Cezar Petrescu spunea ca “fiecare om e un cimitir de intentii nerealizate’…eu as continua putin..si as spune daca  va ‘bantuie’ vreo intentie buna nu fugiti de ea!

Iti multumesc Diana pentru timpul acordat si pentru interesul manifestat.  Multumiri si la Eve Fashion Lounge pentru gazduire!

LE: cu scuzele de rigoare, dar datorita unor probleme tehnice acest interviu nu poate fi vizualizat decat in subpagina Life Care. Multumesc pentru intelegere!

Share and Enjoy:
  • Twitthis


Leave a comment

hidden

(insereaza codul din stanga)

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X